Sve za djecu

Kupci pitaju:

Proces narudžbe je vrlo jednostavan. Kada pronađete željeni proizvod, kliknite na Dodaj u korpu. Nakon što završite sa proizvodima iz neke prodavnice i želite da pošaljete narudžbu, kliknite na Vidi korpu. Tada ćete vidjeti pregled stvari koje ste ubacili u korpu, pri čemu možete vršiti određene izmjene (obrisati neželjene proizvode ili povećati količinu nekih). Kada budete sigurni da je to sve što želite iz određene prodavnice, kliknite na Naruči, popunite svoje podatke za dostavu i odaberite Pošalji narudžbu. Na mejl će vam stići potvrda narudžbe, a potom i potvrda da je narudžba poslana na adresu kada prodavac izvrši procesuiranje iste. 

Cijena dostave zavisi od tipa dostave i kurirske službe sa kojom prodavnica sarađuje, tako da može da se razlikuje od prodavnice do prodavnice. U osnovnim podacima svake prodavnice možete da pronađete cijenu njihove dostave. Neke prodavnice mogu da nude i besplatnu dostavu.

Svezadjecu.ba nema centralno skladište, već se sve kupovine vrše direktno od proizvođača. Ukoliko kupite više proizvoda od istog proizvođača, postoji mogućnost da stignu zajedno u jednom paketu, ali svakako prije kupovine treba da pogledate uslove slanja koje je taj proizvođač naveo.

Ukoliko, na primjer, kupite pet proizvoda od pet različitih proizvođača, očekujte da će Vam stići pet paketa i da ćete za svaki od tih paketa platiti poštarinu (osim u slučaju da je neki od prodavaca ponudio besplatnu poštarinu).

Nije potrebna registracija da bi se obavila porudžbina proizvoda.

Platforma funkcioniše po principu plaćanja pouzećem, tako da je trenutno moguće plaćanje isključivo gotovinom prilikom preuzimanja paketa na adresi koju ste naveli za dostavu.

 
 

Nažalost, trenutno nije moguće plaćanje karticom. Jedini model plaćanja na Svezadjecu.ba je plaćanje pouzećem.

 
 

Obavijest o potvrdi narudžbe kupac će primiti na e-mail adresu navedenu u elektronskom obrascu.

Postoje proizvodi koje prodavci imaju na lageru, ali i proizvodi koji se izrađuju specijalno za kupca tek nakon narudžbine. Zato Vas molimo da prije svake kupovine pažljivo pročitate uslove za slanje koje je svaki prodavac upisao ispod proizvoda.

U tom slučaju dostavljač će Vam ostaviti potvrdu s informacijama u kojoj pošti i u kojem roku možete preuzeti paket. Na potvrdi će biti naznačeno i koji je krajnji rok za podizanje paketa u pošti. Ukoliko ne stignete u tom roku preuzeti proizvod, proizvod se vraća prodavcu. Ako ga još uvijek želite, potrebno je ponovno platiti dostavu.

Politiku otkazivanja narudžbi određuje svaka prodavnica individualno.

Plaćanje na rate nije moguće preko naše platforme.

 

Ne. Budući da je kupovina preko web trgovine u formi narudžbe, ni u jednom momentu se ne traži Vaša kartica niti bilo kakav drugi oblik plaćanja koji bi za vas mogao biti rizičan. Trenutno je jedina opcija plaćanja po pouzeću što je za Vas apsolutno sigurno.

Isporuke se vrše u sve gradove u Bosni i Hercegovini.

Nažalost, trenutno je moguća dostava samo unutar BiH. Ukoliko ste locirani van BiH, uvijek možete da nas kontaktirate i upitate za mogućnost dostave van granica države.

 

Svakako se trebaš javiti nama. O uslovima i rokovima reklamacije više pročitaj na Uslovi korišćenja.

 

Ispod slika artikala se nalazi nekoliko opcija koje Vam omogućavaju lakšu kupovinu. Prva opcija na kojoj piše uporedi služi za upoređivanje dva ili više artikala.

 
 

Prodavci pitaju:

Kada kupac kupi Vaš proizvod, Svezadjecu.ba će vam poslati automatski generisanu email poruku. U poruci ćete pronaći detalje o kupcu i proizvodu koji je izabran. Također, kada se prijavite na Svezadjecu.ba, u zaglavlju svake stranice ćete vidjeti indikator nove narudžbe.


Svaka prodavnica na Svezadjecu.ba je nezavisan subjekt i kao takvi imate potpunu kontrolu nad načinima slanja svojih pošiljki unutar zemlje.

Ukoliko imate dodatnih pitanja, molimo vas da nas kontaktirate.

  •