Kupci pitaju:
Kako da naručim proizvode?
Proces narudžbe je vrlo jednostavan. Kada pronađete željeni proizvod, kliknite na Dodaj u korpu. Nakon što završite sa proizvodima iz neke prodavnice i želite da pošaljete narudžbu, kliknite na Vidi korpu. Tada ćete vidjeti pregled stvari koje ste ubacili u korpu, pri čemu možete vršiti određene izmjene (obrisati neželjene proizvode ili povećati količinu nekih). Kada budete sigurni da je to sve što želite iz određene prodavnice, kliknite na Naruči, popunite svoje podatke za dostavu i odaberite Pošalji narudžbu. Na mejl će vam stići potvrda narudžbe, a potom i potvrda da je narudžba poslana na adresu kada prodavac izvrši procesuiranje iste.
Koliko košta dostava?
Cijena dostave zavisi od tipa dostave i kurirske službe sa kojom prodavnica sarađuje, tako da može da se razlikuje od prodavnice do prodavnice. U osnovnim podacima svake prodavnice možete da pronađete cijenu njihove dostave. Neke prodavnice mogu da nude i besplatnu dostavu.
Ako naručim više proizvoda na sajtu, da li će mi oni stići zajedno?
Svezadjecu.ba nema centralno skladište, već se sve kupovine vrše direktno od proizvođača. Ukoliko kupite više proizvoda od istog proizvođača, postoji mogućnost da stignu zajedno u jednom paketu, ali svakako prije kupovine treba da pogledate uslove slanja koje je taj proizvođač naveo.
Ukoliko, na primjer, kupite pet proizvoda od pet različitih proizvođača, očekujte da će Vam stići pet paketa i da ćete za svaki od tih paketa platiti poštarinu (osim u slučaju da je neki od prodavaca ponudio besplatnu poštarinu).
Da li se trebam registrovati da bih poručio proizvod preko shopa?
Nije potrebna registracija da bi se obavila porudžbina proizvoda.
Na koji način se vrši plaćanje?
Platforma funkcioniše po principu plaćanja pouzećem, tako da je trenutno moguće plaćanje isključivo gotovinom prilikom preuzimanja paketa na adresi koju ste naveli za dostavu.
Da li mogu da platim karticom?
Nažalost, trenutno nije moguće plaćanje karticom. Jedini model plaćanja na Svezadjecu.ba je plaćanje pouzećem.
Da li je moja narudžba zaprimljena?
Obavijest o potvrdi narudžbe kupac će primiti na e-mail adresu navedenu u elektronskom obrascu.
Kada mogu da očekujem da će mi stići naručeni proizvod?
Postoje proizvodi koje prodavci imaju na lageru, ali i proizvodi koji se izrađuju specijalno za kupca tek nakon narudžbine. Zato Vas molimo da prije svake kupovine pažljivo pročitate uslove za slanje koje je svaki prodavac upisao ispod proizvoda.
Šta ako ne budem kući kad stigne poštar?
U tom slučaju dostavljač će Vam ostaviti potvrdu s informacijama u kojoj pošti i u kojem roku možete preuzeti paket. Na potvrdi će biti naznačeno i koji je krajnji rok za podizanje paketa u pošti. Ukoliko ne stignete u tom roku preuzeti proizvod, proizvod se vraća prodavcu. Ako ga još uvijek želite, potrebno je ponovno platiti dostavu.
Da li mogu da otkažem narudžbu koju sam poslao/la?
Politiku otkazivanja narudžbi određuje svaka prodavnica individualno.
Da li mogu da platim na rate?
Plaćanje na rate nije moguće preko naše platforme.
Je li rizično kupovati preko web trgovine?
Ne. Budući da je kupovina preko web trgovine u formi narudžbe, ni u jednom momentu se ne traži Vaša kartica niti bilo kakav drugi oblik plaćanja koji bi za vas mogao biti rizičan. Trenutno je jedina opcija plaćanja po pouzeću što je za Vas apsolutno sigurno.
U koje gradove isporučujete naručene proizvode?
Isporuke se vrše u sve gradove u Bosni i Hercegovini.
Da li je moguća dostava van BiH?
Nažalost, trenutno je moguća dostava samo unutar BiH. Ukoliko ste locirani van BiH, uvijek možete da nas kontaktirate i upitate za mogućnost dostave van granica države.
Šta ukoliko imam neku reklamaciju, prigovor ili problem?
Svakako se trebaš javiti nama. O uslovima i rokovima reklamacije više pročitaj na Uslovi korišćenja.
Da li postoji mogućnost upoređivanja artikala na vašem sajtu?
Ispod slika artikala se nalazi nekoliko opcija koje Vam omogućavaju lakšu kupovinu. Prva opcija na kojoj piše uporedi služi za upoređivanje dva ili više artikala.
Prodavci pitaju:
Kako ću znati da sam nešto prodao/la?
Kada kupac kupi Vaš proizvod, Svezadjecu.ba će vam poslati automatski generisanu email poruku. U poruci ćete pronaći detalje o kupcu i proizvodu koji je izabran. Također, kada se prijavite na Svezadjecu.ba, u zaglavlju svake stranice ćete vidjeti indikator nove narudžbe.
Koji su podržani načini slanja pošiljke?
Svaka prodavnica na Svezadjecu.ba je nezavisan subjekt i kao takvi imate potpunu kontrolu nad načinima slanja svojih pošiljki unutar zemlje.
Ukoliko imate dodatnih pitanja, molimo vas da nas kontaktirate.